De Busser woest: "Heb gezegd dat ik dan in kleedkamer zou blijven"

Jari de Busser tegen NEC
Jari de Busser tegen NEC Foto: © BSR Agency

Jari de Busser kreeg na het duel tussen NEC en Go Ahead Eagles een welverdiend biertje in zijn handen gedrukt. De keeper is blij dat het seizoen voorbij is, maar heeft zich mateloos geïrriteerd aan hoe zijn team voor de dag is gekomen.

"Ik heb heel lang op dat biertje liggen wachten", zegt De Busser tegenover ESPN. "Het was een zwaar seizoen, dus dat biertje gaat ondanks het verlies goed smaken. We hebben een eerste helft gespeeld waarin we onszelf belachelijk maken."

"Ik ben de kleedkamer ingelopen en heb gezegd: als we nog eens zo'n helft spelen dan hoeft het van mij niet meer. Dan blijf ik hier zitten", vervolgt de keeper. "Gelukkig ging het de tweede helft iets beter, desondanks blijven zij kansen afdwingen. Het ging iets beter, maar de eerste helft was niet om over te spreken."

De commentator stelt dat De Busser uitblinker was, ondanks dat zijn team matig presteerde. Daar kan de keeper weinig mee. "Ik zeg altijd tegen iedereen vooraf: als jullie een beetje je best doen, hoef ik vandaag niks te doen en houden we de 0. Ik heb twee ballen te veel doorgelaten, maar ik heb er inderdaad ook een aantal uitgehouden."

Lees meer:
0 reacties