Driessen vreest voor Go Ahead Eagles: "Wie dat denkt, is idioot"

Valentijn Driessen
Valentijn Driessen Foto: © Orange Pictures

De prestaties van de Nederlandse clubs in de Eredivisie na hun Europese optredens zijn volgens Valentijn Driessen geen toeval. In zijn column in De Telegraaf waarschuwt de chef voetbal voor de gevolgen van midweekse verplichtingen, ook al vroeg in het seizoen.

"Go Ahead Eagles wordt in de Eredivisie sowieso het kind van de rekening. In Deventer ontbreekt de financiële armslag om zonder kleerscheuren een half jaar tegelijk op het nationale en internationale podium actief te zijn", zo schrijft Driessen. 

"Eagles heeft bijvoorbeeld niet als FC Utrecht een eigenaar als Frans van Seumeren. Om dan te verwachten dat het ongekende droomseizoen met de bekerwinst en een zevende plaats in de eindrangschikking kan worden herhaald aan de Vetkampstraat, is idioot."

Lees meer:
0 reacties