Edvardsen doet boekje open over bedreiging gezin: "Onacceptabel"

Victor Edvardsen baalt
Victor Edvardsen baalt Foto: © BSR Agency

Victor Edvardsen speelde een puike wedstrijd namens Go Ahead Eagles tegen NAC Breda. De Zweed was belangrijk met liefst drie assists, terwijl de spits een week eerder tegen FC Twente nog uitgefloten werd. Zelf voelde hij ook de druk zijn stempel op de wedstrijd te drukken.

"Het was een goed optreden van de ploeg", zegt Edvardsen bij RTV Oost. "We waren aan de bal erg goed", vervolgt Edvardsen. "We waren ook directer op de momenten dat het kon. Als je goed aan de bal bent dan kun je de wedstrijd sneller beslissen."

Edvardsen stond weer eens op tien. Zijn beste positie? "Ik denk dat ik mijn beste periode bij Go Ahead had als een tien. Ik kan op beide posities spelen, maar drie assists en betrokken bij de 6-0 zegt denk ik genoeg waar ik moet spelen."

De Zweed had een lastige week nadat hij met zijn gezin lastiggevallen werd bij het instappen in zijn auto na het duel met FC Twente. "Ik voelde de druk om goed te spelen. Ik wilde terugslaan door goed te spelen. Het maakt me niet uit wat ze tegen mij roepen, maar het is onacceptabel om naar mijn vriendin en mijn zoon te komen."

Lees meer:
0 reacties