Edvardsen toch door het stof: "Ik heb een voorbeeldfunctie"

Victor Edvardsen
Victor Edvardsen Foto: © Pro Shots

Victor Edvardsen heeft via de kanalen van FC Utrecht zijn excuses aangeboden. In het Europa League-duel tegen Stuttgart kreeg hij het aan de stok met Angelo Stiller. Waarna hij een gebaar maakte over de neus van de topmiddenvelder.

"Via deze weg wil ik mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag gisteren", begint Edvardsen. "Er zijn dingen gezegd en gedaan tussen ons beiden die niet thuishoren op een voetbalveld. Na afloop ben ik naar de kleedkamer van Stuttgart gegaan om mijn excuses aan te bieden. Ik heb een voorbeeldfunctie en moet me daar ook naar gedragen."

Go Ahead keurt het gedrag van Edvardsen publiekelijk af. "Als club zijn we totaal niet te spreken over het gedrag van Victor en distantiëren we ons hiervan. Het is goed dat hij na afloop zijn excuses heeft aangeboden, maar het blijft een smet op de avond", aldus algemeen directeur Jan Willem van Dop. 

De club legt Edvardsen een boete van 500 euro op. Het geld van de boete gaat naar de maatschappelijke tak van Go Ahead.

Lees meer:
0 reacties