Go Ahead Eagles legt nieuwe speler vast: "Gevoel is direct goed"

Marc van Hintum belt
Marc van Hintum belt Foto: © Pro Shots

Kjetil Haug heeft een contract voor drie seizoenen getekend bij Go Ahead Eagles, zo bevestigt de club uit Deventer via de officiële kanalen. Marc van Hintum is blij met de komst van de Noorse doelman. 

“Met het vertrek van meerdere keepers wilden we tijdig anticiperen op de situatie", legt hij uit. "Kjetil stond al geruime tijd op onze radar vanwege zijn sterke uitstraling en kwaliteiten. Hoewel hij de afgelopen jaren voornamelijk als tweede doelman actief was bij Toulouse, hebben wij veel vertrouwen in zijn potentie en verwachten we dat hij zich hier uitstekend kan ontwikkelen", besluit Van Hintum.

Ook Haug zelf is enthousiast over zijn nieuwe uitdaging. “Ik heb de afgelopen jaren bij verschillende clubs gespeeld, maar het gevoel hier is direct goed. Ik ben al in het stadion geweest en heb veel beelden van Go Ahead Eagles gezien", vertelt hij. "Vooral de sfeer en de supportersbeleving in De Adelaarshorst spreken me enorm aan. Ik kijk ernaar uit om dat van dichtbij mee te maken", besluit Haug. 

Lees meer:
0 reacties