Go Ahead ontvangt AZ met alcohol in benen: "Toen was het mooi geweest"

Leeroy Echteld klapt
Leeroy Echteld klapt Foto: © BSR Agency

AZ vierde dinsdagavond laat nog feest na de bekerwinst van de club op NEC Nijmegen. De spelers van de Alkmaarders zullen de alcohol donderdagavond bij het duel tegen Go Ahead Eagles nog in de benen voelen. 

Om 10:15 moesten de spelers op woensdag weer op het complex zijn. ”En iedereen was op tijd”, knipoogt trainer Leeroy Echteld bij Voetbal International. Om 23:30 hielden de festiviteiten op. ”Toen vond Max Huiberts (voetbaldirecteur, red.) het mooi geweest.”

AZ moet donderdag weer scherp zijn. ”Alcohol is natuurlijk niet ideaal voor het herstel”, weet hij. ”Maar we zijn het verplicht aan onze fans om goed voor de dag te komen tegen Go Ahead Eagles. Dat moet je kunnen opbrengen, als professional. Ik zou het vreselijk vinden als we de laatste vier wedstrijden niet presteren.”

Lees meer:
0 reacties