Kowetter onthult: "Ben toen op gesprek geweest bij FC Twente"

Jeroen Spies vertrok onlangs als Onder 21 trainer bij Go Ahead Eagles. Gedurende het seizoen is de jeugdtrainer nog op gesprek geweest bij FC Twente, maar dat gesprek liep op niks uit. 

"Ik ben een paar maanden geleden nog op gesprek geweest bij FC Twente. Maar toen was nog niet bekend wat er allemaal ging gebeuren", opent Spies bij Voetbaltijd. "Ten Hag is natuurlijk gekomen, de organisatie verandert, dus het gesprek heeft geen vervolg gekregen."

Heeft hij zelf niet nog contact op willen nemen met FC Twente? "Dat doe je zelf ook niet. Ik heb ook een management. Ik houd niet van dat geleuter. Als je goed bent, dan komen ze wel naar je toe. Maar ik ga niet bij iedereen in de kont kruipen. Dat voelt niet prettig."

Lees meer:
0 reacties