Kramer baalt van terecht verlies: "Hadden we het heel lastig mee"

Tjaronn Chery en Joris Kramer
Tjaronn Chery en Joris Kramer Foto: © BSR Agency

Joris Kramer zag zijn Go Ahead Eagles slecht voor de dag komen tegen NEC Nijmegen. Tóch was er kans op resultaat voor zijn ploeg, nadat er al vroeg in de tweede helft een aansluitingstreffer viel. Kramer erkent echter ook dat NEC na het 2-1 verlies bij FC Groningen gretig was.

"Ze hadden iets goed te maken. Dat zag je ook en ze zetten ons continu onder druk. Wij kwamen er niet uit. En je ziet dat zij zoveel snelheid en kwaliteit op de flanken hebben en daar hadden wij het heel lastig mee", zegt Kramer tegenover ESPN.

"Ze zaten er geweldig in", erkent hij. "Het publiek stond erachter en je weet dat het dan heel lastig wordt. Maar uiteindelijk ga je met 2-0 rusten. En één goal moet vallen en dan zal ook NEC nerveus worden. En dat gebeurde ook. We hadden ze pijn kunnen doen, maar ze hebben terecht gewonnen."

Dankzij de overwinning gaat NEC de voorrondes van de Champions League in. Kramer: "Daar wil ik ze mee feliciteren. Wij weten hoe het is om in Europa te spelen en dat was echt geweldig. Geniet ervan", besluit Kramer.

Lees meer:
0 reacties