Llansana geniet van gangmaker Go Ahead: "Hij is zo’n mooi ventje"

Enric Llansana bij Anderlecht
Enric Llansana bij Anderlecht Foto: © Pro Shots

Eric Llansana heeft met zijn vriendin Megan een geweldige tijd gehad bij Go Ahead Eagles. De middenvelder, die nu bij Anderlecht speelt, herinnert zich nog veel van de huldiging na de gewonnen bekerfinale van de club. Vooral Calvin Twigt viel daar op. Twigt komt nu uit voor Willem II.

"Hij ziet er een beetje uit als een student, haha, en was een van de gangmakers. Hij is ook echt zo’n mooi ventje. Laatst is hij hier nog geweest", zegt Llansana tegenover De Stentor. "Tijdens de huldiging hadden mensen een foto van Wouter Goes en mij aan hun huis geplakt. Calvin zat alles te filmen natuurlijk en vond het helemaal geweldig."

Dan iets heel anders: Vriendin Megan stond bekend als de beste kok onder de partners van de Go Ahead-spelers: "Als er nieuwe jongens waren, was het altijd: ‘Ja, nodig hem even uit, dan eet hij gezellig mee’. Op een gegeven moment hadden we een groepje van zeven of zo waarmee we één keer per week aten."

Bobby Adekanye woonde in hetzelfde pand als Llansana en Megan. Snel kreeg het duo door dat Adekanye bepaald niet gezond at. Megan: "Toen zei ik: ‘We kunnen ook HelloFresh gaan doen en dan maak ik het ook gewoon voor jou’. Dat zijn we gaan doen."

Oliver Edvardsen woonde ook in dat pand en wilde al snel meedelen in de vreugde. "Ollie hoorde dat en vond het ook wel lekker. Vanaf toen kwam Enric eigenlijk elke avond zijn bordje brengen. Eén dag in de week zaten ze bij ons aan tafel. José Fontan kwam er trouwens ook nog bij."

Lees meer:
0 reacties