Mats Deijl te zien bij nieuw WK-programma: "Beetje lol trappen"

Mats Deijl
Mats Deijl Foto: © BSR Agency

Mats Deijl zal het komende WK analist zijn bij het nieuwe SBS6-programma Het Oranje Café. Dat vertelt presentator Sam van Royen in De Coen & Sander Show bij JOE.

Het nieuwe programma over het WK in de VS, Mexico en Canada begint op 11 juni en zal elke dag live uitgezonden worden om 17.00 uur. "Met analytici erbij, waarmee we een beetje lol gaan trappen", vertelt Van Royen. "We moeten het allemaal nog creatief uitdenken."

Van Royen verklapte alvast twee analisten: Henk ten Cate én Deijl. "Qua analytici wil ik een beetje afwisseling. Je moet altijd vertrouwen op de traditionele media, maar ook op de nieuwe jongens. Voetballers die je nog niet vaak ziet als analyticus, maar waarvan het leuk zou zijn als ze erbij komen, zoals Mats Deijl."

Lees meer:
0 reacties