Pröpper tevreden na zege op Go Ahead: "Klapten overal bovenop"

Robin Pröpper
Robin Pröpper Foto: © BSR Agency

Robin Pröpper was erg tevreden na de overwinning op Go Ahead Eagles zondag. FC Twente won met 2-0 van de club uit Deventer. 

FC Twente was veel sterker dan Go Ahead Eagles. "We begonnen eindelijk goed overtuigend. De eerste helft klapten we overal bovenop. Dat zag er heel goed uit", analyseert Pröpper na afloop bij ESPN. "De tweede helft was het verval ook wel dusdanig dat we niet door konden gaan. Al met al spelen we een goede wedstrijd. De vorige wedstrijden beloon je jezelf niet, dat hebben we vandaag wel gedaan.

Vooral de eerste helft creëerden de Tukkers veel kansen. "Als je héél effectief bent, kunnen er nog twee, drie bij. De eerste helft spelen we heel veel kansen bij elkaar. Dat zag er goed uit", aldus de aanvoerder van FC Twente. "In principe wil je elke wedstrijd zo starten. De sfeer was geweldig en dat moet je belonen. Dat probeer je elke wedstrijd."

Lees meer:
0 reacties