Van Dop blij ondanks verlies: "Dan kom je nog goed weg met 2-0"

Jan Willem van Dop
Jan Willem van Dop Foto: © BSR Agency

Jan Willem van Dop is niet ontevreden dat Go Ahead Eagles 'slechts' met 2-1 heeft verloren van NEC afgelopen weekend. Aan alles viel te zien dat NEC koste wat kost wilde winnen en dat verdient complimenten.

"Wij hadden de eerste helft al 5-0 achter moeten staan. Je zag gelijk bij de aftrap dat er zo'n druk op zat. Er stormden geljik vijf man naar voren bij NEC. En dan kom je nog goed weg met 2-0", opent Van Dop bij De Bestuurskamer.

"Maar die jongens hadden nog wel wat te winnen, en dat vond ik ook wel mooi", vervolgt hij. "Want ze konden nog een bepaalde premie halen als ze nog punten zouden verdienen. En ik had eerlijk gezegd helemaal niet door, dat het voor NEC vervelend zou uitpakken", is hij eerlijk over de strijd om de derde plek.

Wilco van Schaik haakt daar op in: "Voor ons is het, om derde te worden en in de voorronde van de Champions League te mogen spelen, een droom. We gaan ervan genieten", besluit hij. 

Lees meer:
0 reacties