Van Dop reageert: "Dat werd mij niet altijd in dank afgenomen"

Jan Willem van Dop
Jan Willem van Dop Foto: © BSR Agency

Jan Willem van Dop heeft gemengde gevoelens overgehouden aan het seizoen van Go Ahead Eagles. De club uit Deventer eindigde op een twaalfde plek in de Eredivisie met 'slechts' zes punten meer dan FC Volendam, dat uiteindelijk degradeerde. 

“Handhaving was vanaf het begin de doelstelling, dat is gelukt. Het was een zwaar seizoen", vertelt hij in een nieuwe aflevering van De Bestuurskamer. "We hebben veel tijd en energie nodig gehad om alle kikkers in de kruiwagen te houden, daarnaast was het een jaar met twee nieuwe mensen op prominente plekken, namelijk een technisch manager en hoofdtrainer", aldus Van Dop.

Hij wijst daarbij dus onder andere naar trainer Melvin Boel. “Ik heb dit seizoen al eens uitgesproken dat ik iets meer had verwacht van de totale staf, dat werd mij niet altijd in dank afgenomen", blikt hij terug. "Het belangrijkste is dat we de doelstelling (handhaving, red.) hebben gehaald. Daarnaast kunnen we ook terugkijken op mooie wedstrijden", besluit Van Dop, die 'Kowet' kon aanmoedigen in de strijd om de Europa League. 

Lees meer:
0 reacties